Butlletí electrònic

Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats

subscriu-t'hi

Notícies
Publicat el 26.04.2012
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Nova edició del curs de manipuladors d'aliments
Els propers 30 i 31 de maig es realitzarà una nova edició del curs de manipuladors d'aliments. Es tracta de dues sessions de tres hores, que s'iniciaran a les 3 de la tarda, i es durà a terme a la sala d'actes de l'Ajuntament d'Argentona.

El preu del curs es de 30 € i el termini màxim per inscriure's és el 18 de maig. Tots aquells interessats poden adreçar-se a l'Ajuntament d'Argentona, els dilluns de 08:30 a 14:30 hores i de dimarts a divendres de 08:30 a 14:00 hores.

 

Cal portar fotocopia el DNI i la targeta Sanitària. El pagament del curs s'abonarà en el mateix moment de  la inscripció.

^



AJUNTAMENT D'ARGENTONA

c/ Gran, 59
08310 Argentona
Tel 93 797 49 00 - Fax 937 970 800