Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
L'Ajuntament d'Argentona recorda a tots els pares i tutors que les preinscripcions es formalitzaran presencialment a les dependències municipals, del 7 al 18 de maig, dilluns de 2/4 de 9 a 2/4 de 3 de la tarda i de dimarts a divendres de 2/4 de 9 del matí a 2 del migdia. Per a més informació podeu trucar al telèfon 797 49 00 o bé a través del web municipal www.argentona.cat.
Escoles bressol municipals d'Argentona
Les escoles bressol municipals són centres públics on s'imparteix el primer cicle de l'etapa educativa d'educació infantil, de 0 a 3 anys. Els continguts educatius estan relacionats amb el desenvolupament del moviment, del control corporal, les primeres manifestacions de la comunicació i el llenguatge, les pautes elementals de convivència i relació social i la descoberta de l'entorn proper dels infants.
El curs passat, les escoles bressol municipals van assolir el distintiu d'escoles verdes que acredita el seu compromís i arrelament amb l'entorn, i el foment d'una vida saludable. Compten amb una Associació de Mares i Pares (AMPA), una plataforma oberta a la participació en tots els aspectes relatius a l'educació per tal d'aconseguir, en col·laboració amb les educadores, una escola de qualitat i assegurar la millor formació dels infants. El curs 2012-13 s'iniciarà el 5 de setembre i es prolongarà fins al 24 de juliol de 2013.
