Butlletí electrònic

Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats

subscriu-t'hi

Notícies
Publicat el 05.03.2012
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
El rebut de la primera fracció de l'IBI es domiciliarà a partir de l'1 d'abril
El Reial Decret Llei 20/2011, del passat 30 de desembre, de mesures urgents en matèria tributària, pressupostària i financera per a la correcció del dèficit públic aprovat pel govern de l'Estat espanyol obliga a les administracions locals a fer un increment del tipus impositiu de l'impost de béns immobles (IBI) durant els exercicis 2012 i 2013.

Aquest increment s'aplica en funció de la data de la darrera revisió cadastral de cada municipi. A Argentona la revisió data del 2008 i suposa un increment del 0,4%

La revisió de l'IBI per a l'any 2011, sumat al gravamen, la càrrega fiscal, del 2012, situa el coeficient en el 0,76. Aquesta actualització ha motivat que s'endarrereixi el calendari fiscal d'aquesta taxa i que la primera fracció per a aquells veïns i veïnes que tinguin el rebut domiciliat es faci a partir de l'1 d'abril, en lloc de l'1 de març com estava previst inicialment. 

Per a més informació, podeu posar-vos en contacte amb l'oficina de gestió tributària d'Argentona per telèfon, trucant al número 93 797 24 51 o a través de l'adreça electrònica orgt.argentona@diba.cat.

 

^



AJUNTAMENT D'ARGENTONA

c/ Gran, 59
08310 Argentona
Tel 93 797 49 00 - Fax 937 970 800