Butlletí electrònic

Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats

subscriu-t'hi

Notícies
Publicat el 11.10.2011
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
L'Ajuntament prepara un curs per a entitats interessades en tenir pàgina web
L'Ajuntament d'Argentona té previst organitzar el proper mes de novembre un nou curs de formació adreçat a totes aquelles entitats d'Argentona que no tinguin pàgina web i que estiguin interessades en crear-ne una per tal d'impulsar la presència de la seva associació a la xarxa.

A través del portal argentonaentitats.cat, l'Ajuntament i la Diputació de Barcelona ofereixen l'oportunitat de participar a totes les entitats que ho desitgin a unes sessions de formació gratuïtes que permetran als participants adquirir els coneixements bàsics d'accés i ús d'internet, a més de la gestió de les eines bàsiques per dissenyar, crear i mantenir el web de la seva entitat.  

El curs es realitzarà en horari de tarda i es distribuirà en quatre o cinc sessions de dues hores de durada.

Vols que la teva entitat tingui un web propi?

Totes aquelles entitats interessades en endinsar-se en el món d'internet i amb ganes de crear el seu propi web poden adreçar-se a l’àrea de Participació Ciutadana de l'Ajuntament d'Argentona, enviant un correu electrònic a l'adreça participacio@argentona.cat, o bé trucant al telèfon 93 797 49 00.

Cada entitat podrà inscriure al curs fins a un màxim de dues persones i haurà de facilitar el nom complet dels participants, telèfon de contacte i fer constar si tenen o no coneixements d'internet i accés a les noves tecnologies.

Fins el 25 d'octubre es podran fer arribar a l'Ajuntament les sol.licituds per participar a aquest curs de formació.

 

^



AJUNTAMENT D'ARGENTONA

c/ Gran, 59
08310 Argentona
Tel 93 797 49 00 - Fax 937 970 800