Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Aquesta activitat té com a principal objectiu garantir i vetllar per un accés sense discriminació de tots els grups de la població en l’ús de les TIC. També es pretén dotar d'eines que facin possible una alfabetització digital dels ciutadans perquè incorporin criteris a l'hora de seleccionar i contrastar la informació en els seus múltiples formats, facilitant la recerca d'informació, ajudant a entendre-la i a utilitzar-la, i garantint una bona comprensió de la informació per adquirir coneixement.
El taller setmanal és realitzarà els dimecres a les dependències del Servei de Promoció Econòmica (SEMPRE) de l'Ajuntament vell (c/ Gran, 61) de 15:15 a 16:45 hores.
Les preinscripcions al curs començaran el 5 de setembre i es prolongaran fins el dia 16 del mateix mes. Tots aquells interessats es poden adreçar al departament de Serveis Socials, a la primera planta de l'Ajuntament (c/ Ramon Par, 1), de dilluns a divendres de 9 del matí a 2 del migdia. El preu del curs és de 20 euros.
Per a més informació podeu trucar al 93 797 49 00. L’ Ajuntament d'Argentona es reserva el dret d’ anul·lar l'activitat si no s'assoleix un nombre mínim de preinscrits.
El Taller d'intoducció a les TIC complementa l'oferta d'activitats de l'Ajuntament d'Argentona que es duran a terme en el darrer trimestre de l'any i que comptarà també amb d'altres propostes com un taller de de memòria o un de microgimnàstica.
