Butlletí electrònic

Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats

subscriu-t'hi

Notícies
Publicat el 11.07.2011
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
La Fira Internacional de Ceràmica i Terrissa comptarà amb representants de set països
La Fira Internacional de Ceràmica i Terrissa que tindrà lloc a Argentona del 4 al 7 d'agost comptarà amb la participació de fins a set països. Representants catalans i de la resta de l'Estat espanyol, a més de Rússia, Portugal, França, Itàlia, Bèlgica i el Marroc, exposaran les seves obres i creacions de ceràmica i terrissa pels principals carrers de la vila.

Peces de terrissa utilitària, decorativa i joieria ceràmica inundaran durant quatre dies el carrer Gran i el centre del municipi. La Fira organitzarà els expositors per zones temàtiques. Així, La Terrissa tradicional i popular s'ubicarà als carrers Gran, Torras i Bages i Plaça de Vendre. La reproducció de ceràmica antiga ocuparà el carrer Lladó. I la ceràmica artística i antiguitats es podran trobar al carrer Bernat de Riudemeia.  

En total, prop d'una vuitantena d'expositors i firaries de gran prestigi internacional que ja han confirmat la seva participació a la nova edició de la Fira de Ceràmica i Terrissa d'Argentona.

L'activitat familiar Fem l'animal amb fang tornarà al setembre

D'altra banda, el Museu del Càntir d'Argentona recorda que l'activitat familiar “Fem l'animal...amb fang”, que es celebra el segon diumenge de cada mes, queda aturada durant els mesos de juliol i agost i es reprendrà al setembre, oferint la possibilitat a grans i petits de conèixer el bestiari de càntirs d'animals i treballar amb fang figures animals.

^



AJUNTAMENT D'ARGENTONA

c/ Gran, 59
08310 Argentona
Tel 93 797 49 00 - Fax 937 970 800