Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
L'ordre del dia inclou alguns punts com el nomenament de portantveus i representants de les forces polítiques del consistori als diversos organismes municipis, institucions i òrgans col.legiats que compten amb la presència de l'Ajuntament.
També s'inclou la proposta de traslladar el dia de celebració dels plens ordinaris municipals al primer dilluns de cada mes, així com l'elecció del 28 de maig i el 2 de novembre com a festes locals per al 2012. La dedicació i retribució dels càrrecs municipals s'incorpora també a aquesta primera sessió ordinària de la nova legislatura 2011-2015.
El ple el podreu seguir en directe a través de Ràdio Argentona al 104.6 FM i via on-line des del web www.argentonacomunicacio.cat.
A un dels documents adjunts podeu consultar l'Ordre del Dia.