Butlletí electrònic

Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats

subscriu-t'hi

Notícies
Publicat el 24.05.2011
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
S'organitza un curs de gestor de magatzem
El Servei de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Argentona (SEMPRE), en col.laboració amb l'oficina del Pla de Barri de St. Miquel del Cros, organitzen un curs gratuït de gestió de magatzem, de 40 hores de durada, i que permetrà als alumnes obtenir el carnet de conductor de carretó elevador frontal i retràctil i assolir coneixements generals sobre la gestió i l'organització integral d'un magatzem.

El curs es realitzarà del 27 de juny al 8 de juliol, de 9 del matí a 2 de la tarda. Tots aquells interessats poden ja formalitzar la seva inscripció, fins el 3 de juny.

 

Les places són limitades i els organitzadors del curs prioritzaran aquelles sol.licituds de persones que es trobin en situació d'atur i busquen feina de manera activa.

 

Si voleu més informació i/ o sol.licitar la vostra inscripció al curs us podeu adreçar a:

 

SEMPRE

c/ Gran, 61 1er pis

Tel. 93 797 49 00

sempre@argentona.cat

 

Oficina Pla de Barri St. Miquel del Cros

Local 1, St. Miquel del Cros

Tel. 93 741 26 42

pladebarri@argentona.cat

 

^



AJUNTAMENT D'ARGENTONA

c/ Gran, 59
08310 Argentona
Tel 93 797 49 00 - Fax 937 970 800