Butlletí electrònic

Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats

subscriu-t'hi

Notícies
Publicat el 02.05.2011
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Les regidories d'Esports i Sostenibilitat organitzen una neteja popular de la riera d'Argentona
El proper diumenge 15 de maig les regidories d'Esports i Sostenibilitat de l'Ajuntament d'Argentona conviden a tots els veïns i veïnes del municipi a participar en les tasques de neteja de la riera d'Argentona, i que consistirà principalment en la recollida de residus diversos - plàstics, llaunes i d'altres - acumulats a la llera, marges i camins laterals del tram de la riera compresos entre l'Escola canina Agility i el viaducte de Pins.

A les 9 del matí es concentrarà a tots els voluntaris a la Plaça del Molí. L'activitat es durà a terme des de 2/4 de 10 a 11 del matí. L'Ajuntament facilitarà tot el material necessari, com guants i bosses de brossa. Es recomana també utilitzar calçat adequat per participar a aquesta activitat. 

La brigada de voluntaris s'organitzarà per parelles, que aniran separant la brossa i dipositant-la a una bossa de residus reciclables i una altra de rebuig. S'habilitarà un vehicle que circularà darrera del cordó de voluntaris recollint les bosses d'escombraries a mida que es vagin omplint. Els residus recollits seran dipositats a la deixalleria.

Aquesta iniciativa de sensibilitat ambiental compta amb el suport de Ferreteria l'Equip. Des de l'Ajuntament us engresquem a tots a participar en aquesta acció vers la preservació i cura del nostre medi ambient i el nostre entorn més proper.

^



AJUNTAMENT D'ARGENTONA

c/ Gran, 59
08310 Argentona
Tel 93 797 49 00 - Fax 937 970 800