Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Dissabte passat, dia 14 de novembre, a la tarda, la sala petita del Centre Moral d'Arenys de Munt va aplegar els guanyadors de les mostres literàries de 18 municipis de la comarca del Maresme: Alella, Arenys de Mar, Arenys de Munt, Argentona, Cabrils, Caldes d'Estrac, El Masnou, Montgat, Palafolls, Pineda de Mar, Premià de Mar, Sant Andreu de Llavaneres, Sant Vicenç de Montalt, Teià, Tiana, Tordera, Vilassar de Dalt i Vilassar de Mar.
El jurat de la XXVI Mostra Literària del Maresme, format per Jaume Prat, Jordi Bonet, Josep Lluís Rodríguez Bosch i Míriam Lloret va decidir premiar els argentonins Carlos Oriol Gorjón i Anna Garcia Gallemí, cadascun en la seva categoria.
Carlos Oriol Gorjón, amb l'obra Contradicció, va guanyar el segon premi de prosa del grup F. El primer premi va ser per Marià Fernández Saltor, d'El Masnou, per A l'altre costat de l'estígia.
Anna Garcia Gallemí, amb l'obra L'amistat, va guanyar el primer premi de poesia del grup B. El segon premi va ser per a Laia Almirall Parra, de Teià, per Com es deia allò...? i l'accèsit va anar a mans d'Alba Brigos Barril, d'Alella, per L'ordre.
Argentona, 16 de novembre de 2009.
En la imatge, l'alcalde d'Argentona, Pep Masó, amb els dos premiats.