Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Els tallers de creació de complements i de maquillatge, i el taller de grafit amb concurs inclòs, a càrrec del Casal de Joves, han estat fruit de la demanda dels estudiants que havien fet arribar les seves propostes als delegats de curs. Aquesta sintonia reafirma el bon funcionament de les reunions periòdiques entre l'equip de Joventut, la representant docent i els delegats.
El Concurs de Grafit, com la resta d'activitats, era obert a tot l'alumnat. Els estudiants havien lliurat els esbossos i propostes de disseny la setmana passada, i havien triat l'original guanyador. L'obra escollida és la que avui ha quedat plasmada sobre la paret.
En Radok, un autèntic professional d'aquest art urbà, ha estat el responsable de tirar endavant el taller de grafit. A més a més d'aportar els seus coneixements artístics, també ha transmès els valors adients perquè els joves aprenguin a utilitzar les tècniques de l'esprai de manera adequada, lluny de les bretolades que sovint es relacionen amb els tags.
En definitiva, un matí de Sant Jordi ben lluït i ple d'ensenyaments vitals.
Argentona, 23 d'abril de 2009.
