Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
El títol de transport T-12 es posarà en circulació a partir del 15 de setembre de 2009 i permetrà viatjar gratuïtament, durant un any, i sense límit de viatges, els infants d'entre 4 i 12 anys (fins el 31 de desembre de l'any en què es compleixen).
La nova targeta serà un títol de transport nominal (haurà de dur la fotografia del titular), serà d’1 zona i tindrà validesa dintre la xarxa del Sistema Tarifari Integrat: Metro, FGC, Renfe Rodalies, Tramvia i Autobusos urbans i interurbans.
Per adquirir el títol, els beneficiaris podran adreçar-se a l'Ajuntament d'Argentona i aportar el full específic de sol·licitud, una fotografia i el permís dels pares o dels tutors legals.
L'Agrupació de Municipis amb Transport Urbà (AMTU), a la qual Argentona es va incorporar oficialment el mes de juliol d'enguany, ha participat molt activament en la negociació amb el Consell d'Administració de l'ATM, i ha permès que la regidoria de Mobilitat de l'Ajuntament d'Argentona hagi tingut veu i vot en la decisió.
Més informació:
Ajuntament d'Argentona, regidoria de Mobilitat
Tel.: 93 797 49 00
A/e: argentona
Argentona, 9 de desembre de 2008.
