Butlletí electrònic

Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats

subscriu-t'hi

Notícies
Publicat el 23.10.2008
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Èxit de participació al Casal de Joves amb motiu del Dia Mundial de l'Alimentació
Des que dijous passat, dia 16 d'octubre, es donés el tret de sortida a la Setmana de l'Alimentació, amb motiu del Dia Mundial de l'Alimentació, el Casal de Joves ha vist com més d'una seixantena de nois i noies participaven en les activitats culinàries programades.


S'han promogut activitats en equip per treballar la cohesió grupal, que han dut a un ambient de treball i cooperació excel·lent. Els primers dies es van preparar creps: primer es va preparar la massa en grup i, després, cadascú va haver de descobrir individualment les habilitats pròpies amb la paella. Aquesta “aventura” va crear un clima expectant entre els que volien arriscar-se davant dels fogons i els que simplement havien dut la gana preparada. Finalment, però, tothom va acabar fent la seva crep personalitzada. L’èxit es va repetir amb les broquetes de maduixa amb fondue de xocolata el dilluns i dimarts passats.

La tasca de dinamització que el Punt d'Informació Juvenil (PIJ) duu a terme a l'IES Argentona ha estat fonamental per garantir l’èxit de la convocatòria. Igualment, la difusió que els delegats de classe han fet entre els companys ha estat clau.

Avui, dijous, dia 23 d'octubre, tanca la programació d'aquesta Setmana de l'Alimentació l'activitat Redescobrim les fruites, que permetrà conèixer fruites noves i desconegudes. Podeu trobar més informació a l'adreça http://www.argentona.cat/index.php?mod=Noticies&id=569 .

Que vagi de gust!





Argentona, 23 d'octubre de 2008.

^



AJUNTAMENT D'ARGENTONA

c/ Gran, 59
08310 Argentona
Tel 93 797 49 00 - Fax 937 970 800