Butlletí electrònic

Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats

subscriu-t'hi

Notícies
Publicat el 08.10.2008
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Últimes places dels cursos de Formació Ocupacional
Com cada any, el Servei de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Argentona, SEMPRE, amb la subvenció del Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC) i del Fons Social Europeu, organitza cursos de formació per a totes aquelles persones que es troben en situació d'atur i que tenen interès a formar-se en un sector ocupacional concret.

Els cursos de dependent/-a de comerç i d'anglès, coneixements d'atenció al públic estan a punt de tancar les inscripcions.

El curs de dependent/-a de comerç té una durada prevista de 304 hores i el temari inclourà formació en tècniques de venda, en ús de la caixa enregistradora, en marxandatge, en nocions d'aparadorisme, etc.

El curs d'anglès, atenció al públic durarà 200 hores i s'hi treballaran els conceptes bàsics de l'idioma, a través de continguts teòrics i pràctics.

L'objectiu dels cursos és formar els  en la inserció laboral, amb l'objectiu de proveir els alumnes de les eines necessàries en aquest camp, i poder tenir més facilitats a l'hora de buscar feina.

Les places són limitades. Per reservar la vostra heu d'adreçar-vos al al SEMPRE, o bé personalment (C/ Gran, 61), o bé per correu electrònic ( sempre@argentona.cat ). També podeu demanar més informació trucant al telèfon 93 797 49 00.





Argentona, 8 d'octubre de 2008.

^



AJUNTAMENT D'ARGENTONA

c/ Gran, 59
08310 Argentona
Tel 93 797 49 00 - Fax 937 970 800