Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
L'espectacle, amb peces inspirades en la tradició africana de les ètnies sotho, xhosa i zulu, va repassar cançons clàssiques i espirituals, i va buscar la interactivitat amb el públic que va ovacionar llargament cada interpretació musical.
L'apoteosi final va arribar amb el bis, moment en què la coneguda Oh, happy day va ser corejada pel públic dempeus i aplaudida per tothom.
La propera cita de la Temporada de Teatre, Música i Dansa 2008 d'Argentona és el dissabte, dia 10 de maig, a les 22 h, amb l'obra teatral El comte Arnau de Josep Ma de Sagarra, interpretada pel gran actor Lluís Soler.
Argentona, 28 d'abril de 2008.