Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
BAN DE L'AIGUA
L'aigua continua essent un bé escàs
Les pluges dels darrers dies han representat un respir davant la greu problemàtica que teníem de manca d'aigua. Actualment, els embassaments tenen un cabal d'aigua força important i el govern de la Generalitat ha decidit tornar el sistema Ter-Llobregat a l'escenari
d'excepcionalitat I
Això vol dir que Catalunya continua en estat de situació de sequera i, per tant, esdevé imprescindible minimitzar el consum d'aigua en els domicilis i en la via pública.
ES RECOMANA
- No consumir més de 180 litres per persona i dia, ja que aquesta és la dotació màxima permesa.
- Dutxar-se enlloc de banyar-se.
- Reaprofitar l'aigua de consum humà per al màxim d'usos possible, com ara utilitzar l'aigua de la dutxa per a ús en WC.
- Utilitzar els airejadors en totes les aixetes i les dutxes de casa, economitzant la despesa d'aigua. Podeu recollir de forma gratuïta el joc d'estalvi d'aigua, a l'Ajuntament.
- Revisar l'escalfador per rebaixar la quantitat d'aigua freda que es llença abans no surti la temperatura desitjada. Recollir aquesta aigua us pot servir, per exemple, per regar les plantes o altres usos.
- Reduir al màxim el reg de jardins i plantes ornamentals. Una bona mesura d'estalvi és implementar vegetació mediterrània en lloc de gespa.
- Demanar aigua de pou a la companyia d'Aigües per omplir la piscina.
L'Ajuntament d'Argentona fa una crida a tots els vilatans perquè, per responsabilitat i solidaritat, facin un bon ús de l'aigua, aconseguint el màxim d'estalvi.
Pep Masó Nogueras
Alcalde
Argentona, 25 de juny de 2008.
