Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
Deixa'ns el teu correu electrònic i setmanalment rebràs les notícies d'Argentona i actes d'agenda més destacats
![]()
L'objectiu d'aquesta trobada és informar sobre les obres de impermeabilització i millora d'alguns carrers del veïnat que es preveu començaran després de l'estiu. La reunió servirà també per presentar l'equip tècnic d'ASZ Arquitectes que s'encarregaran de la direcció de l'obra i que afrontaran també la remodelació de la plaça de Sant Miquel del Cros i carrer Joan de Vilanova, ja en una segona fase del procés de reurbanització del barri.
Aquesta reunió servirà per donar a conèixer als veïns i veïnes tots els detalls sobre les obres i el calendari previst, i la remodelació de l'espai públic del barri.
Obres d'impermeabilització i millores al carrer
La primera etapa d'obres previstes al veïnat abordarà una superfície aproximada de 2.400 m2, per tal d'afrontar la reparació i pavimentació de sostres transitables amb ús públic de l'aparcament soterrat. Amb un pressupost de 561.000 euros el projecte ha de donar solució a les filtracions que es produeixen a l'aparcament soterrat, tant pels sostres com en els murs perimetrals. També ha de resoldre la xarxa pluvial existent, evitant les evacuacions directes sobre els espais públics. Paral.lelament, s'estudiarà la integració dels elements construïts en les zones d'intervenció i la implementació de mobiliari que millori la qualitat urbana de l'espai. Així mateix, es rehabilitarà el paviment superior d'aquests espais i es millora l'accessibilitat general de l'espai públic i els accessos als habitatges.
Es verificarà també la instal.lació d'aigua dels blocs amb façana a les zones d'intervenció i es susbtituiran les instal.lacions de fibrociment existent.
