
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
Avui s'ha començat a repartir el Cap de Creus 164. La revista municipal es pot trobar a l'OAC, la biblioteca, l'oficina de Pla de Barris del Cros i els comerços de la vila. També us la podeu descarregar aquí en format pdf.
La revista arrenca amb el sentit condol que va unir tota la corporació, el passat octubre, davant dues morts sobtades: la del jove Eloi Serra Villa, i la del regidor de govern, Pere Espelt i Lleonart.
El Cap de Creus també inclou un reportatge sobre l'Associació de Voluntaris de Protecció Civil d'Argentona que, com a formació més veterana i en representació de totes les altres associacions del país, ha estat guardonada amb la Creu de Sant Jordi, la màxima distinció que atorga la Generalitat de Catalunya.
En aquest número del butlletí municipal també hi trobareu l'alegria del retorn als carrers de gegants, diables i la comissió dels Tres Tombs. Pel que fa a l'Espitllera, el Centre d'Estudis dedica la secció al 50è aniversari de l'Assemblea de Catalunya. Finalment, tanca la publicació una entrevista amb el jutge de pau, Jordi Garcia Flamerich.
