Notícies
Publicat el 03.03.2016
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
"Em fa molta il·lusió venir a tocar a casa"

Gabriel Amargant porta a La Sala el seu darrer treball

amargant_faldogran

Notxas de Nit han espremut a Gabriel Amargant en l'entrevista prèvia al concert que el saxofonista argentoní farà aquest dissabte a La Sala d'Argentona. Fins i tot han trobat vincles en comú ja que Amargant ha escollit una frase dels Monty Pyton - referent indiscutibles per als Notxas - a l'hora de titular el seu darrer treball: 'And now for something completely different'.

El concert de dissabte es basarà en aquest darrer treball però també avançarà algunes de les peces de George Gershwin que Amargant està treballant per un projecte que té entre mans.

T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona