
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
La butifarrada, celebrada el 3 d'abril del 201,1 va aplegar centenars d'argentonins a la Plaça de Vendre
L'ex-alcalde, Pep Masó, cap de Tots per Argenona ha quedat absolt dels delictes de prevaricació i desobediència a l'autoritat per haver organitzat una butifarrada durant la pre-campanya electoral dels darrers comicis municipals fent cas omís a una ordre de la Junta electoral de zona. El mateix Masó ho va fer públic en el ple ordinari celebrat ahir al vespre a l'Ajuntament d'Argentona.
Masó s'enfrontava a una pena d'inhabilitació especial per a càrrec públic durant deu anys per un delicte de prevaricació administrativa, una pena d'un any de presó per delicte electoral i una altra d'inhabilitació de dos anys per desobediència a l'autoritat arran de la denúncia presentada pel cap d'Agrupació d'Argentona, Fèlix Rosa. La denúncia també anava dirigida a l'actual regidor no-adscrit, Jaume Uribe, que també ha quedat absolt dels càrrecs que se li imputaven.
Notícies relacionades:
Pep Masó (Tots per Argentona) s'enfronta a 10 anys d'inhabilitació per desobeir la Junta Electoral de zona
Fèlix Rosa denuncia la butifarrada de Tots per Argentona davant la Junta Electoral

