Notícies
Publicat el 02.10.2014
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pep Masó (Tots per Argentona) s'enfronta a 10 anys d'inhabilitació per desobeir la Junta Electoral de zona

La denúncia la va interposar el regidor d'Agrupació d'Argentona, Fèlix Rosa

pepmaso

L'ex-alcalde Pep Masó, cap de Tots per Argenona, s'ha vist les cares avui amb el jutge arran de la denúncia interposada pel regidor d'Agrupació Argentona, Fèlix Rosa. Masó s'enfronta a una pena d'inhabilitació especial per a càrrec públic durant deu anys per un delicte de prevaricació administrativa, una pena d'un any de presó per delicte electoral i una altra d'inhabilitació de dos anys per desobediència a l'autoritat. Tot plegat per haver fet cas omís a una ordre de la Junta electoral de zona que li prohibia celebrar una botifarrada amb caràcter electoral a la Plaça de Vendre. Tot plegat va tenir lloc a l'abril del 2011, durant la campanya electoral per a les eleccions municipals i essent, Pep Masó, l'alcalde d'Argentona.

A hores d'ara desconeixem si el judici, que és oral, ha dictat sentència

T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona