Notícies
Publicat el 30.07.2014
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
La Suite Poemàtica Musical farà ple
Es durà a terme aquest dissabte, a les 19 hores

Suite_POematicaLa Suite Poemàtica Musical d'Argentona ha venut totes les entrades anticipades i només es posaran a la venda un grapat d'entrades a guixeta des d'una hora abans.

Aquesta obra, 100% argentonina, és la quarta vegada que es presenta i enguany hi ha novetats sobretot visuals, un fil conductor sorpresa que captivarà a tothom segons Quim Capdevila, director escènic.

Els poemes són de Josep Lladó i la música de l'obra és de Pere Gonzàlez. La Glòria Suari, directora musical, és la que coordina la música que vindrà amb la soprano Lídia Martínez, el tenor Josep Ruiz, el baix Josep Pieres i la rapsoda Carme Faja. També hi participaran la Colla Sardanista Horitzó de Barcelona, la Coral Càntir d'Or d'Argentona, l'Orfeó Parroquial "El Delme" de Sant Vicenç de Montalt i persones que voluntàriament han volgut formar part del Cor de la Suite.

T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona