Notícies
Publicat el 22.09.2026
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Històries estrena la 16a temporada i incorpora el videopòdcast
El programa de literatura de Ràdio Argentona, presentat per Sílvia Cantos, torna aquest dimarts amb una entrevista a l'escriptora sobre la seva saga juvenil Laberint

Històries torna a Ràdio Argentona amb una nova temporada. L'espai de literatura, un dels programes més veterans de l'emissora, arriba aquest any a la 16a temporada amb Sílvia Cantos al capdavant. Com cada temporada, el programa continuarà acostant als oients alguns dels principals noms de la literatura catalana. L'espai ofereix entrevistes amb escriptors i escriptores per parlar de les seves obres, les seves trajectòries i el món de la literatura.

La nova temporada començarà aquest dimarts amb una entrevista a Care Santos, en què l'escriptora parlarà de la seva saga de llibres juvenils Laberint.

Una de les principals novetats d'aquesta temporada és que Històries incorpora el format de videopòdcast. Les entrevistes amb els autors també es podran veure en vídeo, de manera que el programa amplia la seva presència més enllà de l'emissió radiofònica.


👉 Informa't del que passa a Argentona a través del WhatsApp. Entra a l'enllaç, prem el botó Seguir i 🔔 activa la campaneta per rebre les notificacions. També ens trobaràs a Telegram.

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona