
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
Argentona ha acabat el mes d'agost amb 489 persones registrades com a demandants d'ocupació, segons les dades del Departament d'Empresa i Treball. Són 10 més que al juliol i situen la taxa d'atur en el 7,59%. En comparació amb fa un any, el nombre de persones sense feina és pràcticament el mateix.
Al conjunt del Maresme, l'agost s'ha tancat amb 19.573 persones aturades, 493 més que el mes anterior. Tot i aquest increment mensual, la xifra és 952 persones inferior a la de l'agost de 2024. La taxa d'atur comarcal se situa en el 8,3%.
Pel que fa a la província de Barcelona, també s'ha registrat un augment respecte del juliol. El mes s'ha tancat amb 245.775 persones desocupades, 5.970 més que el mes anterior, un increment del 2,5%. Malgrat aquest repunt, la dada continua sent inferior a la d'un any enrere i es manté com el nivell d'atur més baix per a un mes d'agost des de 2007.