Notícies
Publicat el 10.04.2025
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
La zona vermella entrarà en funcionament el mes de juny
Montse Cervantes (Avancem Junts), regidora de mobilitat, ha avançat a la Roda Política que el projecte es troba a la seva recta final.

La zona vermella d'aparcament entrarà en funcionament el mes de juny. És el principal anunci que ens deixa l'entrevista a la regidora de mobilitat, Montse Cervantes (Avancem Junts), que ha passat per la ràdio en el seu torn de Roda Política. El projecte de la zona vermella s'arrossega de l'anterior mandat i s'ha anat trobant amb diferents entrebancs, el més recent va ser que va quedar deserta la licitació dels treballs de vigilància.

Finalment, però, tot tira endavant i el proper mes de juny es farà efectiu aquest nou sistema en el que els conductors podran aparcar gratuïtament el seu vehicle al centre d'Argentona, però amb una limitació horària de noranta minuts. Per fer efectiva la vigilància, ja no es podrà fer amb un disc horari físic, sinó que els usuaris hauran de descarregar-se una aplicació al mòbil on hauran de marcar l'hora d'arribada. Aquest sistema permetrà evitar la picaresca de tornar a ampliar una hora i mitja més, un cop s'acabi el temps inicial.

Montse Cervantes ha avançat que es farà una sessió informativa oberta a tota la ciutadania abans de la posada en marxa de la zona vermella, amb l'objectiu d'explicar com funcionarà el sistema, com instal·lar l'aplicació i resoldre qualsevol dubte.

L'objectiu principal de la zona vermella és afavorir la rotació de vehicles i, per tant, dinamitzar el comerç local mitjançant una major disponibilitat d'estacionament.

Ple de març: suport tancat a l'equip de govern

En l'entrevista sobre el Ple de març, Montse Cervantes també ha tancat files amb el govern que comparteix amb Tots per Argentona i Esquerra davant els embats de l'oposició. Per una banda, donant suport a les polítiques de consum d'aigua que permetran la regulació de la construcció de noves piscines privades i la digitalització de la xarxa d'aigua. I de l'altra, sobre el cas de la regidora Maria Mercè Juan, recordant que l'alcaldessa té la potestat de donar i treure la confiança als regidors del seu equip.

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona