
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
Fotografia: Policia Local d'Argentona
Dissabte passat, 8 de febrer, a les 11.40 h, un camió de gran tonatge va caure a la llera de la Riera d'Argentona, a l'alçada de la masia coneguda com La Fabriqueta. El vehicle, carregat amb 10 tones de llentiscle, va sortir de la via per causes que la Policia Local d'Argentona està investigant. El conductor va sortir il·lès i va donar negatiu en el test de drogues i alcoholèmia.
L'incident no només va mobilitzar els serveis d'emergència, sinó que també va requerir la intervenció dels Bombers de la Generalitat a causa del vessament de combustible a la sorra. Tot i que l'àrea afectada va ser controlada, el camió continua a la riera a l'espera que una grua pesant pugui retirar-lo.
A més, l'accident va provocar alteracions en el trànsit. La circulació es va veure afectada durant una hora i mitja, fins que es va poder restablir la normalitat a la zona.