Notícies
Publicat el 28.11.2024
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Surt al carrer el Cap de Creus 173
La revista municipal dedica el reportatge principal a les dificultat per aplicar la nova llei de benestar animal

El número 173 de la revista municipal Cap de Creus ja és al carrer. En aquesta ocasió, la revista editada per l'àrea de mitjans dedica el reportatge principal als efectes de la nova llei de benestar animal. El reportatge posa xifres a les conseqüències econòmiques per als municipis d'haver-se de fer càrrec d'aquells animals, principalment gossos i gats, que han estat abandonats, decomissats o viuen al carrer.

Per altra banda, el Cap de Creus també recull el nomenament del director del Museu del Càntir, Oriol Calvo, com a nou president de l'Associació Internacional de la Ceràmica. La part gràfica es dedica a la Festa Major i a la trobada comarcal de gegants que es va celebrar a Argentona.

L'Espitllera del Centre d'Estudis, signada per Emília Illamola, repassa els quaranta anys de vida de la Fira del Càntir. I, pel que fa als noms propis, la revista té un record per a Carme Famades i dedica la contraportada a la Júlia Illescas, veïna del barri del Cros i presidenta del casal de la gent gran del barri.

 Llegeix el CAP DE CREUS aquí:  cdc - mini web 173

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona