L'Ajuntament d'Argentona presenta la nova imatge d'Argentona Turisme. El disseny, obra de l'argentonina Cristina Casabella, vol transmetre l'essència de la vila, que aglutina elements tan diversos com la tradició, la cultura, la pagesia, el teixit industrial i el patrimoni arquitectònic entre altres. Ho aconsegueix a través d'un disseny minimalista i senzill inspirat en les teulades dels edificis més representatius del nostre municipi. Els semicercles que el conformen pretenen crear una línia de teules, tant en la forma com amb el color que, alhora, connecten amb les lletres inferiors d'Argentona a través de la "o". Aquesta apareix dividida formant dos semicercles com els de la part superior. Pel que fa a les lletres, s'ha optat per una tipografia geomètrica, elegant i llegible que fan d'aquesta nova imatge un logotip atemporal, però que reflecteix una identitat diversa i transmet el sentiment de poble i pertinença.
La nova imatge és fàcilment identificable amb Argentona Turisme i posiciona la vila en el territori. Aquest és el punt de partida d'una nova marca que englobi tot allò relacionat amb el turisme del municipi i mitjançant la qual el consistori vol donar a conèixer el ric patrimoni turístic d'Argentona.
Una imatge amb múltiples adaptacions
Una de les característiques més destacades d'aquest disseny és la seva versatilitat aconseguida gràcies a la senzillesa i la sobrietat. El color principal és el teula, però la dissenyadora també ha creat dues versions més amb colors molt identitaris d'Argentona: el de l'argila i el verd fosc del bosc. A aquests també se suma una altra gamma de colors complementaris que es podran utilitzar en funció dels usos i la utilitat i que es compenetren a la perfecció amb els tons principals. Tot plegat amb l'objectiu de transmetre el gran valor cultural, patrimonial i turístic que aplega la nostra vila.
Informació publicada el 9 de juliol de 2024 |
Amb la col·laboració de: