Notícies
Publicat el 12.07.2023
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
El Centre d'Estudis presenta el llibre 'L'estiu passat'
L'autor és el periodista Joan Safont que aquest dijous explicarà la història cultural del país a partir de la ruta d'estiueig de diversos intel·lectuals
Glória Farrés

El Centre d'Estudis Argentonins presenta una nova edició del "Converses amb" que comptarà amb el periodista mataroní i autor de "L'estiu passat", Joan Safont, així com amb l'arquitecte especialista en Puig i Cadafalch, Esteve Mach. La professora argentonina de la Universitat Pompeu Fabra, Glòria Farrés, serà la conductora de la presentació d'aquest llibre que traça la ruta d'estiueig de diversos intel·lectuals per submergir-se en la història cultural del país. 

En una entrevista al Fa d'Estiu amb Ferran Egea, Glòria Farrés, ha explicat que aquest recull de la geografia de les vacances d'artistes i escriptors dels Països Catalans, inclou un capítol dedicat a la vila pel pas de Dolors Monserdà i Josep Puig i Cadafalch. Precisament la casa argentonina d'estiueig de Puig i Cadafalch acollirà aquest dijous a les set de la tarda la conversa entre Safont, Mach i el públic assistent.  

estiu

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona