L'Aigua al cor, de Marc Torrecillas, és el cartell guanyador del concurs de cartells d'Argillà d'aquest any. Predomina el color groc terrós i representa el problema de la sequera actual. El càntir simbolitza un cor, on els brocs i els galets són les artèries que, en aquest cas, transporten aigua. El jurat ha valorat l'impacte visual, els colors vius i la bona comunicació.
Marc Torrecillas és dissenyador gràfic i viu a Badalona. És un dels 65 participants de diferents indrets tant de Catalunya com de l'Estat. I és que hi ha obres d'autors de Navarra, Saragossa, Madrid, Segòvia, Lleó o Cadis entre altres. També hi ha hagut una proposta francesa.
La tècnica del Museu del Càntir, Fina Carreras, assegura que al jurat els va costar seleccionar-ne un, i per això el jurat ha atorgat dues mencions honorífiques. Han estat pels cartells "La Felipa va a la font" de Marta Floriach Dalmau, i "Mans artesanes" de Sergio Iborra Colomer.
El cartell guanyador quedarà exposat permanentment al vestíbul d'entrada del museu, amb la resta de cartells guanyadors de les edicions anteriors. Tots els cartells participants en el concurs d'aquest any els podeu trobar en una exposició virtual al web museucantir.org.