
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona

Argentona va tancar, l’últim cap de setmana d'octubre, les primeres jornades Bialet Massé celebrades a la vila. Salvades algunes mancances organitzatives, el resultat final ha estat positiu. “Hem viscut ponències molt boniques i positives”, recorda Àngel Puig, regidor de cultura de l'Ajuntament d'Argentona.
Dijous al matí el carrer gran engalanat amb banderes argentines va rebre la comitiva provinent del municipi andí. La recepció oficial entre els dos consistoris va tenir lloc al Saló de Pedra. Posteriorment, es van celebrar diverses ponències entre les quals la de Josep Anton Sardà. També va pronunciar xerrada Jaime Bialet, besnet de Bialet Massé, una figura clau a la història d'Argentina, ja que va ser el jutge que va imposar cadena perpètua al dictador Videla.
Igualment, va ser destacable la ponència d'Oriol Marfà sobre el Mas Gual, actualment Mas Vives, lloc on va néixer en Joan Paulí Valldemàs.
Un cop tancades les jornades Bialet Massé, els dos consistoris agermanats han convingut tornar-se a trobar, l'any vinent, a l'Argentina.
