
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona

Aquesta temporada ha tingut moltes veus protagonistes que han passat a l'antena de Ràdio Argentona. El magazín 'A Mig Matí', conduït per Miquel Carabaño, ha reduït una hora de durada de directe, però ha tancat la temporada amb més de 150 entrevistes a músics, polítics, esportistes, entitats de la vila... L'actualitat i la informació, una temporada més, han estat la combinació principal.
El magazín ha comptat amb la participació de diferents seccions que a causa de la situació sanitària s'han hagut de realitzar per videoconferència o telefònicament. Sílvia Cantos, un cop per setmana, ens ha descobert interessant propostes literàries per a tots els públics i per a totes les edats; Pep Famades, amb el seu repàs a la premsa del cor; i Jose Maria Losada, tècnic de Consum de la Diputació de Barcelona amb píndoles sobre el consum responsable o les novetats sobre l'etiquetatge energètic que va entrar en vigor al mes de juny.
L'espai també ha tingut la participació dels oients gràcies al 'Whatsapp de l'oient' i a les xarxes socials de l'emissora amb peticions diàries de temes musicals i felicitats d'aniversaris i sants.
Recupera'ls a través de l'Ivoox del programa:
