
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona

La Diada de la Flor 2020 és ben diferent de totes les anteriors. La situació d'excepcionalitat que estem vivint ha fet que, per primera vegada en molts anys, no hi hagi catifes de flors pels carrers d'Argentona. La comissió organitzadora ha repensat la celebració i ha tirat d'imaginació per no deixar la vila sense una de les dates més destacades del calendari argentoní. La Diada de la Flor 2020 dona el tret de sortida avui i s'allarga fins diumenge amb l'objectiu d'omplir de flors els balcons, les finestres, i les xarxes socials. Al llarg de tota la setmana podrem passejar per la vila i gaudir de les decoracions que han fet els veïns i veïnes de diversos carrers. A més, la regidoria de Cultura i Festes anima tothom a participar-hi i a penjar les fotografies a les xarxes socials amb l'etiqueta #feslateva2020 per tal d'entrar en un sorteig de 50 vals-regal de comerços i serveis de la vila. Si també hi afegiu l'adreça, la fotografia s'inclourà en un mapa interactiu per a localitzar tots els guarniments d'aquesta Diada de la Flor 2020. Un exemple és la fotografia d'aquesta notícia, que han penjat els veïns del carrer Santa Sofia.
Per la seva banda, la biblioteca d'Argentona tenia previst elaborar una catifa de flors de Wally aquest any. Ara, demanen als argentonins i argentonines que facin els seus guarniments amb els colors blanc i vermell que identifiquen aquest personatge. Fins i tot, ens proposen amagar algun Wally darrere la finestra per tal que puguem jugar a buscar-los.
També podeu descarregar-vos Stickers de la Diada de la Flor. Trobareu més informació de tot plegat a argentona.cat/diadadelaflor2020
