Notícies
Publicat el 03.09.2018
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Ràdio Argentona inicia la nova temporada el 17 de setembre

Tornen els Informatius de Ràdio Argentona que no s'emetien des del 8 de març

faldo gran

El dilluns 17 de setembre es posarà el “play” a Ràdio Argentona per començar a emetre la programació de la nova temporada 2018/2019. La música, la informació local, la política i els col·laboradors seguiran sent l'essència de l'emissora municipal.

L'inici d'aquesta nova temporada coincidirà amb el retorn dels Serveis Informatius, que durant quatre mesos s'han deixat d'emetre, tal i com es va informar a la pàgina de l'editorial del Cap de Creus 149. Els Informatius tornen per comunicar la informació més propera, abordant tots els àmbits de l'actualitat local i també apunts comarcals, d'agenda i la informació meteorològica més propera. Com és habitual, aquest servei s'emetrà de dilluns a divendres a partir de les 13h de la mà d'Elisenda Fernández i/o Oriana Alemany. A més, es reemetran a les 15h, a les 19h i a les 23h. 

Just abans, però, de dilluns a divendres, de 10 a 13h, us acompanya en Miquel Carabaño amb el programa “A Mig Matí” on la música, l'actualitat i la informació de serveis es fusionen amb les seccions habituals com el Salut Exprés, la Cuina de Casa, la secció setmanal amb la biblioteca, la Tertúlia dels avis, i la secció de Salut Natural, amb la naturòpata Marta Carol d'Àrnica Herbolari, que s'estrenava aquesta darrera temporada.

Pel que fa la política, es seguiran retransmetent els plens municipals ordinaris i extraordinaris convocats per l'Ajuntament d'Argentona. Tot seguit, els plens municipals tenen el seu espai d'anàlisi en les Entrevistes Polítiques, moderades actualment per la Paula Macia, que protagonitzen cadascun dels caps de llista i/o portaveus dels grups municipals dins el magazine matinal. Aquest espai polític és en directe, a les 10:15h, a partir de l'endemà del ple corporatiu, i en redifusió després dels Informatius de Ràdio Argentona. Per altra banda, tots els grups municipals amb representació al consistori també estan cridats a participar a la Tertúlia Política, que s'emet mensualment, cada divendres posterior a la celebració del Ple Ordinari Municipal i que modera Eloi Campos.

ELS COL·LABORADORS I COL·LABORADORES

Pel que fa la música i els col·laboradors i col·laboradores segueixen, un any més, sonant a les tardes, vespres i caps de setmana a Ràdio Argentona amb els seus horaris habituals. Com a novetat, enguany, el programa Argentona Cultura i Debat, presentant per Jordi Darbra, s'emetrà per primera vegada en directe amb l'objectiu d'aconseguir més participació per part de l'oient a través de l'entrada de trucades en directe.

Per conèixer més detalls de la resta de programes, consulta la programació de Ràdio Argentona clicant en aquest enllaç.

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona