
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
L'argentonina Rosa Vila és coautora del llibre "Anades d'Olla" i es presentarà divendres 1 de juny a la Biblioteca d'Argentona (19h)
El proper divendres 1 de juny (19h) a la Biblioteca d'Argentona tindrà lloc la presentació del suculent llibre "Anades d'Olla. Saboroses aventures de la cuina i la taula". L'argentonina Rosa Vila és coautora de l'obra juntament amb altres dones que pertanyen al col·lectiu "Pasta de Full". La publicació del mateix coincideix amb la commemoració dels 20 anys de la formació d'aquest grup d'escriptura, que combina dues passions: la gastronomia i la literatura. En aquest sentit, Vila ha explicat que durant aquesta vintena d'anys de reunions quinzenals, han dedicat "dues hores de treball i dues de sopar gastronòmic".
La presentació anirà a càrrec de l'escriptora Maria Sanplà i comptarà amb bona part del col·lectiu, les quals oferiran un menú literari farcit de microrelats, poemes de cuina, ironies gastronòmiques i jocs de paraules. L'autora ha explicat que les deu components de "Pasta de Full" escriuen de manera diferent i "això és molt enriquidor, ho discutim, ens respectem les maneres però dins d'aquest respecte, hi ha rigorositat". Rosa Vila ha publicat altres llibres com "No obris a desconeguts, nena!", "Boira" així com altres treballs de poesia, guions i dramatúrgia. En aquesta ocasió ha participat en aquest format col·lectiu juntament amb Esther Borràs Latre, Isabel Borràs Latre, Assumpta Margenat, Maica Meseguer Espada, Mercè Moreno Montañés, Roser Muchart i Ferrer, Mary Pi de la Serra i Valero, i Cristina Viader i Anfrons.
Ja pots escoltar l'entrevista sencera:
