Notícies
Publicat el 05.04.2018
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Darrers dies per presentar els cartells de la Fira Ceràmica Argillà Argentona

El diumenge 8 d'abril finalitza el termini d'admissió de treballs que ofereix un premi al guanyador de 500 euros

faldo gran argilla cartell


Aquest diumenge 8 d'abril finalitzarà el termini de presentació de cartells a la 39a edició del Concurs de Cartells de la Fira Internacional de Ceràmica Argillà Argentona, que tindrà lloc del 6 al 8 de juliol a la vila. El certamen, que convoca el Patronat del Museu del Càntir, compta amb un premi per al guanyador de 500 euros.

Tal i com s'indica a les bases, la temàtica del cartell ha d'estar relacionada amb la ceràmica i/o la vila d'Argentona. A més, el cartell haurà d'incloure el logotip d'Argillà Argentona, amb els seus colors originals o en blanc i negre en positiu o negatiu i de forma ben visible, que es pot descarregar a través d'aquest enllaç o des del web del Museu.

La comunicació pública del veredicte del jurat i el lliurament del premi es durà a terme el divendres 13 d'abril a les 19 hores al Museu del Càntir, en el decurs de l'acte inaugural de l'exposició dels treballs seleccionats. L'exposició romandrà oberta al públic del 13 d'abril fins al 6 de maig.

Per a més informació podeu consultar les bases del concurs visitant el web del Museu del Càntir clicant al següent enllaç:

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona