Notícies
Publicat el 23.02.2018
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Marxa i taller per detectar els espais insegurs de la vila

La marxa tindrà lloc demà a les 18.30h mentre que el taller es durà a terme dilluns a les 16h a l'Ajuntament

Argentona lliure de sexisme

La regidoria d'Igualtat de l'Ajuntament d'Argentona posa en marxa dues activitats amb l'objectiu de detectar els espais i itineraris insegurs de la vila, aquells on es podrien patir agressions sexistes ja sigui per la seva situació com per la mala il·luminació... La primera activitat tindrà lloc demà dissabte a les 18.30h i consistirà en una marxa exploratòria titulada "Em sento segura de camí a casa?" i que recorrerà els principals itineraris que hi ha als voltants de les zones d'oci i de festa. La sortida serà des del mateix Ajuntament.

D'altra banda, dilluns 26 de febrer a les 16h, la Sala d'Actes del consistori acollirà el taller perceptiu on es farà balanç de les zones insegures detectades alhora que els assistents proposaran com millorar-les. El taller també servirà per identificar aquells moments i situacions en els quals podem patir agressions sexistes o tenir la percepció d'inseguretat. 

8 de març, Dia Internacional de les Dones

El dia 8 de març és el Dia Internacional de les Dones, un dia en què s'ha convocat una vaga femenina. Però els actes de commemoració a Argentona començaran a principis de setmana amb la lectura del manifest de reivindicació al ple ordinari del mes de març, que tindrà lloc dilluns a les 18.30h. Però al llarg de tota la setmana hi haurà activitats relacionades com exposicions i tallers. Els actes centrals se celebraran divendres 9 de març al Saló de Pedra on hi haurà una taula rodona, sopar i concert organitzat pel grup feminista Truges Rebels. 

Podeu consultar el programa del Dia Internacional de la Dona.

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona