Notícies
Publicat el 07.07.2017
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
La Fira Argillà engega la seva 3a edició

Argentona es converteix en capital de la ceràmica durant tot el cap de setmana

Argillà 2017

La Fira Internacional de Ceràmica d'Argentona, ha engegat avui la seva tercera edició com a Fira Argillà i s'allargarà durant tot el cap de setmana. A la Plaça de l'Església s'ha ubicat l'espai reservat a la localitat italiana de Faenza, que és la ciutat convidada d'enguany. En total, la fira comptarà amb la participació de ceramistes procedents de 12 països i tres continents: a banda d'Itàlia, també han vingut professionals de Portugal, França, Regne Unit, República Txeca, Polònia, Perú, Argentina, Armènia i Marroc.

Exposicions, demostracions de terrissa, concurs de torn, visites guiades, tallers, la Mostra de Cinema de Ceràmica o la trepitjada de fang són algunes de les activitats més populars de la fira més important del país d'aquest sector.

A més, el públic visitant ja pot comprar el càntir de l'any, una peça de l'arquitecte i dissenyador Quim Larrea, inspirada en l'arquitecte Josep Puig i Cadafalch. Aquesta és una edició numerada i limitada a 3.000 exemplars.

Aquest divendres s'han inaugurat diverses exposicions:

- Inauguració a la Casa Gótica de l'exposició de "Gran Tour. Allà scoperta della Ceramica Classica Italiana" i "Càntirs decorats per Artistes de Faenza":

Inauguració al Museu del Càntir de l'exposició de Fioneza Pancinode l'exposició a la Casa Gótica de "Gran Tour. Allà scoperta della Ceramica Classica Italiana" i "Càntirs decorats per Artistes de Faenza":

- Inauguració oficial d'Argillà Argentona 2017. Fira Internacional de Ceràmica:

VISITA ELS ÀLBUMS DE FOTOS D'ARGILLÀ AL FACEBOOK DE RÀDIO ARGENTONA

^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona