
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
El Futbol Club Argentona ja és quart a la classificació després d'aconseguir empatar els partits contra el primer i segon classificat
Els quadribarrats, en una mateixa setmana han disputat l'enfrontament al camp de la Llàntia (2-2) i contra el Singuerlín, actual líder al Municipal (1-1). Tot i que l'objectiu era guanyar ambdós partits, el jugador Albert Coca, considera bons els dos empats. Valora el fet d'escurçar la distància amb el líder i que actualment només els separin cinc punts, “estem en una bona línia i sortim a guanyar tots els partits”, apuntava Coca. L'Argentona va aconseguir empatar el partit en el darrer sospir del partit i desfermant l'eufòria de l'afició local que s'havia contingut agònica durant els noranta minuts.
Coca reconeix que l'equip ha d'aprendre a patir en partits travats com aquest. D'altra banda i de cara als propers partits afirma que “Amb ganes i entusiasme, en un mes podem ser líders”.

