Notícies
Publicat el 11.10.2016
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Eduard Benedito "Vam dominar el partit però no vam aconseguir rematar-lo"

El capità del primer equip del FC Argentona considera que tenen un equip prou competitu per pujar a Segona Catalana 

fcargentona_faldogran

Eduard Benedito ha explicat els condicionants de l'empat amarg en el darrer partit enfront de la Mataronesa. Malgrat que l'Argentona va avançar-se al marcador amb un 2-0 abans del primer quart d'hora de joc i tenir el domini del partit, no van poder endur-se els 3 punts "Vam dominar el partit però no vam aconseguir rematar-lo".

Després d'aquest empat i a falta de disputar el partit ajornat contra la Llàntia, els argentonins ocupen el 7è lloc de la taula. Tanmateix, Benedito afirma que l'equip s'ha reforçat i l'objectiu és pujar a 2a Catalana. 


T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona