
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
El Cap d'Estudis de l'institut preveu que l'intercanvi amb Aubagne serà una experiència enriquidora

El passat dijous, 24 alumnes de l'institut d'Argentona van marxar al sud-est de França per participar en un intercanvi amb alumnes d'Aubagne. És la primera vegada que es realitza un intercanvi estudiantil amb la localitat francesa, fet promogut per l'agermanament amb Argentona.
En una entrevista a Ràdio Argentona, Jaume Buera, cap d'estudis de l'Instit, ha donat a conèixer detalls de les activitats que realitzaran els alumnes durant la seva estada a França. Buera considera, "Conviure amb una família francesa, implicarà més contacte amb la llengua, conèixer les seves costums i veure el món de diferent manera”

