Notícies
Publicat el 05.10.2016
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Marc Duran presenta 'Dancing in the dark' dins la TMD

L'exposició es podrà visitar al vestíbul de La Sala mentre duri el cicle

duran_faldogran

Aquesta tardor entrar a la TMD tindrà l'alicient afegit de rebre un altre impacte artístic a banda de l'espectacle. I és que el vestíbul del teatre acollirà la mostra ‘Dancing in the dark´ del fotògraf Marc Duran, una mostra que copsa el que hi ha més enllà del moviemtn de les ballarines de la Companyia INsomnes. 

Les imatges de ‘Dancing in the dark´ contenen una potència i una estètica inusual, on la bellesa i el moviment de la dansa apareixen amb tota la seva força.

L'exposició s'inaugurarà el 14 d'octubre i es podrà visitar al vestíbul de la Sala fins al mes de desembre. 

El programa A MIG MATÍ de Ràdio Argentona ha parlat amb Marc Duran sobre la mostra: 

T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona