
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
L'exposició es podrà visitar al vestíbul de La Sala mentre duri el cicle

Aquesta tardor entrar a la TMD tindrà l'alicient afegit de rebre un altre impacte artístic a banda de l'espectacle. I és que el vestíbul del teatre acollirà la mostra ‘Dancing in the dark´ del fotògraf Marc Duran, una mostra que copsa el que hi ha més enllà del moviemtn de les ballarines de la Companyia INsomnes.
Les imatges de ‘Dancing in the dark´ contenen una potència i una estètica inusual, on la bellesa i el moviment de la dansa apareixen amb tota la seva força.
L'exposició s'inaugurarà el 14 d'octubre i es podrà visitar al vestíbul de la Sala fins al mes de desembre.
El programa A MIG MATÍ de Ràdio Argentona ha parlat amb Marc Duran sobre la mostra:

