Notícies
Publicat el 30.09.2016
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
'Volem que la Caminada Solidària s'ompli de gent'

El projecte Mama Elo's Home recull finançament per l'escolarització dels infans tanzanesos.

israel_faldogran

La solidaritat te una cita el proper diumenge 2 d'octubre a les 10 del matí a la Font Picant. La segona Caminada Solidària passarà per algunes de les Fonts més emblemàtiques d'Argentona i culminarà al Castell de Burriac. Les aportacions econòmiques s'invertiran íntegrament en el projecte Mama Elo's Home. 

L'argentoní Israel González, ha explicat com amb aquest projecte contribueixen en l'educació infantil d'un petit poblat de Tanzània. Per mitjà d'una casa d'acollida infantil han aconseguit escolaritzar a 25 infants i actualment ja en son 60. La manca de finançament ha provocat que es trobin fins a cert punt desbordats. Per solucionar aquesta situació i sense deixar de banda la tasca social, han decidit no augmentar el nombre de beneficiaris i dedicar-se a cercar fonts de finançament local que els permetin mantenir el projecte. 

Escolta l'entrevista sencera:

T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona