Notícies
Publicat el 16.09.2016
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
La Tertúlia Política torna a l'antena

Ràdio Argentona emetrà l'espai mensualment, els divendres posteriors a la celebració del Ple Municipal

tertulia_faldo

Aquest divendres torna a l'antena de Ràdio argentona la primera Tertúlia Política de la temporada. L'espai conservarà el format de la darrera temporada: periodicitat mensual (cada divendres posteior a la celebració del Ple Municipal), inici a les sis de la tarda i durada d'una hora i mitja. 

Bernat Calvo serà l'encarregat de moderar la taula al voltant de la qual s'asseuran els representants dels grups polítics municipals.

Tertúlia Política de Ràdio Argentona, avui a les 18 h. 

T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona