Notícies
Publicat el 13.09.2016
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
'Hem aconseguit que el servei de menjador a l'escola del Cros arrenqui al setembre en lloc del gener'

Entrevista amb Àngel Puig (ICV) a la Roda Política de setembre

El regidor d'educació, Àngel PUig (ICV), s'ha mostrat satisfet perquè el curs escolar va començar ahir sense cap incidència i havent desencallat l'entrada en funcionament del menjador escolar al Barri del Cros, que els darrers dos anys no es podia prestar fins el segon semestre, quan arribaven les subvencions.

Per altra banda, com a regidor de cultura i president del Patronat del Museu del Càntir, ha assegurat que el balanç definitiu de la segona edició d'Argillà és molt satisfactori.

Escolta l'entrevista sencera:

T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona