
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
Entrevista amb Àngel Puig (ICV) a la Roda Política de setembre
El regidor d'educació, Àngel PUig (ICV), s'ha mostrat satisfet perquè el curs escolar va començar ahir sense cap incidència i havent desencallat l'entrada en funcionament del menjador escolar al Barri del Cros, que els darrers dos anys no es podia prestar fins el segon semestre, quan arribaven les subvencions.
Per altra banda, com a regidor de cultura i president del Patronat del Museu del Càntir, ha assegurat que el balanç definitiu de la segona edició d'Argillà és molt satisfactori.
Escolta l'entrevista sencera:

