Notícies
Publicat el 11.09.2016
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
'En aquesta Diada hem de ser-hi tots'

L'alcalde d'Argentona fa una crida a la participació a les mobilitzacions organitzades per l'ANC i Òmnium

diada_faldogran

Eudald Calvo, alcalde d'Argentona, ha fet una crida a la participació dels argentonins als actes reivindicatius de la Diada, especialment a les mobilitzacions convocades per l'ANC i Òmnium Cultural. Calvo ha destacat els valors de llibertat i el de la convivència, els valors que es reivindiquen a les concentracions de Barcelona i Salt.

L'alcalde també ha criticat durament les paraules del ministre d'afers exteriors, José Manuel García-Margallo, per preferir els actes terroristes per davant de la lluita democràtica per a l'autodeterminació de Catalunya.

La Diada a Argentona ha arrencat a la Plaça de l'Església on l'ANC ha organitzat el Toc de Sometent. L'acte ha consistit a desplegar una estelada gegant i, després, en l'explicació del significat del Sometent.

T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona