Notícies
Publicat el 28.06.2016
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Argentona tindrà un Consell de la Infància

El reglament es portarà a aprovació el Ple del 4 de juliol

nensgran

Argentona treballa per tenir un Consell de la Infància, una idea defensada pel pedagog italià Francesco Tonucci que treballa pels drets dels infants i fomentar la seva participació a la vida pública. Des de fa mesos, l'Ajuntament d'Argentona treballa amb la Universitat de Barcelona i amb el suport de la Diputació de Barcelona per disposar d'un Consell de la Infància al municipi. El regidor de Participació, Guillem Saleta, explica que "es tracta d'un treball transversal entre la regidoria de participació, serveis socials i educació que estem fent i que ara volem portar al Ple de juliol".

El Ple del dilluns 4 de juliol portarà a aprovació el Reglament d'aquesta Consell de la Infància i si s'aprova, la intenció és constituir-lo formalment cap al mes de novembre.

T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona