Notícies
Publicat el 23.06.2016
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Ruth Ligos: "El foc és festa i alegria"

La Colla de Diables, el Grup de Muntanya d'Argentona i el Calabrot d'Argent organitzen la diada

És el quart any que les entitats es bolquen en la celebració de la revetlla de Sant Joan lligada a les tradició popular. La secció de runners del Grup de Muntanya d'Argentona baixarà la Flama del Canigó des del Pirineu, el Calabrot d'Argent organitza tallers per als més menuts i  la Colla de Diables organitza la foguera de Sant Doro. 

Ruth Ligos, membre de la Colla de Diables, considera que la presència del foc a la nit de Sant Joan simbolitza "la festa i l'alegria" . "El motiu principal de tornar a organitzar la foguera era recuperar la tradició per als nens i nenes d'Argentona, hem d'aconseguir que no es perdi"

 

T'ha estat útil aquesta informació?  Sí  No
^
Logo Ràdio Argentona
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona