
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
Pep Masó reivindica l'esforç que es va fer per transformar el monument franquista i recorda que el Memorial Democràtic aconsella "mantenir-lo i senyalitzar-lo"
La Roda Política del mes de juny s'ha tancat aquest dimarts amb la decisió de retirar el monument franquista com a eix central. Pep Masó (Tots per Argentona) considera que l'equip de govern ha obert "de males maneres" un tema que semblava tancat però que, un cop obert, "evidencia que encar ahi ha diferents sensibilitats amb les que s'ha de comptar".
Masó no s'ha quedat només en la crítica a les formes, admet que personalment se sentirà "ferit" si es treu el monument perquè creu que la seva transformació va suposar "un procés de molt treball i esforç, durant aquells anys, que ara, uns que no van viure aquella situació, diuen que allò no té cap mena de valor. I allò té un valor important".
Per altra banda, el cap de Tots per Argentona també critica la manca de previsió al voltant de la retirada del monument: "no saben on el portaran, ni què costarà, ni què s'hi posarà en el seu lloc". I ha recordat que el Memorial Democràtic té aquest monument catalogat i fa la recomanació de mantenir-lo i senyalitzar-lo.

