
Ràdio Argentona
Plaça de l'Esglèsia, 4
(Casa Gòtica)
08310 – Argentona
Els treballs consisteixen a relligar les baranes noves a l'estructura del pont vell

La Diputació de Barcelona preveu que les obres que està duent a terme al pont de la carretera s'allarguin encara dues setmanes més. Els treballs suposen la segona part dels que es van fer anteriorment i que van suposar l'eixamplament del tram i la col·locació d'una barana moderna que proporciona més seguretat. El que s'està fent ara és la segona part d'aquests treballs i consisteix en un arriustrament, és a dir, reforçar i relligar les baranes amb l'estructura del pont.
Pere Móra, regidor de mobilitat de l'Ajuntament d'Argentona, explica que les obres eren necessàries per evitar una eventual caiguda d'un vehicle en cas de col·lisió. També demana paciència als conductors i recomana escollir rutes alternatives per evitar el col·lapse de les hores punta. “La carretera del Cros, donar la volta per Dosrius o anar per la carretera de Vilassar, són recorreguts més llargs però que aquests dies poden suposar menys temps a la carretera”, explica.

